01/02/10

graffi-T Canada

EN: Hello! well oficially i'm in hollydays, yeeaah 1 month of rest of university but hard work in home! for the next semester we got to make the 2year final Short film and well that will kill me ahah... but what i wanna say is, i'm part of a design team for a company in Canada (yeaah canada) and if you are from canada or closer you can buy some of the Graffi-T products designed by me.

PT: Olá! bem estou oficialemente de ferias! Sim 1 més de descanço da universidade mas continuarei a trabalhar em casa! No proximo semestre temos que fazer as nossas curtas de final de 2ºano e bem aquilo vai me matar ahah. Bem mas o que eu queria dizer é, eu faço parte da equipa de design de uma empresa no Canada (siim Canada) e se fores do canada ou viveres perto podes comprar alguns produtos com o meu design em Graffi-T.

From the site: With a wide variety of colours, and a huge amount of talent, Marcos Silva creates this vector piece printed here on our white men's basic t-shirt.


Thanks Sikandar for the oportunity to work for such great market and country


.






Sem comentários: